Bérszámfejtő és munkaügyi ügyintéző állásajánlat
Társaságunk Kecskeméten működő, több mint 10 éves múlttal rendelkező, könyvelő és adótanácsadó iroda, mely magyar és külföldi tulajdonú gazdasági és non-profit szervezetek részére nyújt számviteli és adójogi szolgáltatást.
Folyamatosan bővülő ügyfélkörünk ellátásához kecskeméti irodánkba keresünk új munkatársat Bérszámfejtő és munkaügyi ügyintéző pozícióba.
Elvárások:
- Szakirányú végzettség
- 3 éves szakmai gyakorlat
- Naprakész szakmai ismeretek az adózási és TB jogszabályok területén
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
- Terhelhetőség, precizitás
- Szakma iránti elhivatottság
- Önálló munkavégzés
- Megbízható, felelősségteljes személyiség
- Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
Feladatok:
- Havi bérszámfejtői feladatok teljes körű ellátása
- Munkavállalók ki- bejelentése, munkáltatói feladatok ellátása
- Munkaüggyel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
- Munkaviszonnyal kapcsolatos igazolások kiadása
- Adókkal, járulékokkal, kapcsolatos rendszeres bevallások, önellenőrzések elkészítése
- Adatszolgáltatások, kimutatások, statisztikák elkészítése
- Kapcsolattartás hivatalokkal, hatóságokkal
- Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
Előny:
- Armada bérprogram ismerete
- könyvelő irodában szerzett szakmai gyakorlat
- felsőfokú végzettség
- angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- versenyképes fizetés
- szakmai továbbképzések
- biztos, kiszámítható munkahely
Fényképes szakmai önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével és leinformálható referencia feltüntetésével a job@gto.hu e-mail címre kérjük.