Bérszámfejtő és munkaügyi ügyintéző állásajánlat


Társaságunk Kecskeméten működő, több mint 10 éves múlttal rendelkező, könyvelő és adótanácsadó iroda, mely magyar és külföldi tulajdonú gazdasági és non-profit szervezetek részére nyújt számviteli és adójogi szolgáltatást.

Folyamatosan bővülő ügyfélkörünk ellátásához kecskeméti irodánkba keresünk új munkatársat Bérszámfejtő és munkaügyi ügyintéző pozícióba.

Elvárások:

  • Szakirányú végzettség
  • 3 éves szakmai gyakorlat
  • Naprakész szakmai ismeretek az adózási és TB jogszabályok területén
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Terhelhetőség, precizitás
  • Szakma iránti elhivatottság
  • Önálló munkavégzés
  • Megbízható, felelősségteljes személyiség
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség

Feladatok:

  • Havi bérszámfejtői feladatok teljes körű ellátása
  • Munkavállalók ki- bejelentése, munkáltatói feladatok ellátása
  • Munkaüggyel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • Munkaviszonnyal kapcsolatos igazolások kiadása
  • Adókkal, járulékokkal, kapcsolatos rendszeres bevallások, önellenőrzések elkészítése
  • Adatszolgáltatások, kimutatások, statisztikák elkészítése
  • Kapcsolattartás hivatalokkal, hatóságokkal
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.

Előny:

  • Armada bérprogram ismerete
  • könyvelő irodában szerzett szakmai gyakorlat
  • felsőfokú végzettség
  • angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés
  • szakmai továbbképzések
  • biztos, kiszámítható munkahely

Fényképes szakmai önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével és leinformálható referencia feltüntetésével a job@gto.hu e-mail címre kérjük.


Comments are closed.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás